8è Sopar d'antics alumnes, PDI i PAS de l'EPS

EPS
Inici:
restaurante-1

El divendres 3 de maig tindrà lloc el vuitè sopar d’antics alumnes, professorat i PAS de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, amb l’objectiu que tothom que ha estat o està vinculat a l’Escola es pugui retrobar amb els seus companys, professors i amics en un ambient distès i de companyonia.

Per tal de facilitar el flux d’informació referent a totes les qüestions pròpies del sopar podeu consultar aquesta nova web específica on s’anirà actualitzant tota aquesta la informació (trobareu enllaç directe al menú lateral de la web de l’EPS: Comunitat EPS > Activitats Alumni EPS).

Cal recordar-vos que el sopar  també serveix com a marc per a la realització d’una sèrie d’activitats relacionades amb l’escola. En concret, en el transcurs del sopar es lliuraran el següents premis:

Premi ALUMNI EPS [5a edició]

Distinció Docent EPS “Joan Gimbert” [6a edició]

Premis EPS als alumnes amb els millors expedients acadèmics [7à edició]

Premi AETI al Millor Projecte Informàtic [8a edició]

Premi CAIXA D'ENGINYERS [2a edició]

OPEN DE TENNIS EPS. Inspiring the Future [3a edició]

Així doncs, guardeu-vos la data del 3 de maig a la vostra agenda, animeu-vos i veniu a gaudir d’aquesta jornada festiva en companyia dels vostres companys i professors!

Us hi esperem!