Arnau Díaz, Víctor Gil i Meritxell Jordana , guardonats amb el Premi AETI al Projecte Informàtic 2017-18

Reunits els membres del jurat del Premi AETI (Associació d'Empreses de Tecnologia i Sistemes d'Informació de Lleida) al Millor Projecte Informàtic 2017-18, s’ha acordat premiar els següents treballs:

Premi AETI al millor projecte de Grau en Enginyeria Informàtica, dotat amb 600€:

Títol: Disseny d'un sistema de votació en Blockchain

Alumne: Arnau Díaz Torres

Director/s: Josep Argelich i Josep M. Miret

Premi AETI al millor projecte de Doble Grau en Enginyeria Informàtica i ADE, dotat amb 600€:

Títol: Optimizing a Supply Chain model of the pig sector and developing a Decision Support System

Alumne: Víctor Gil Navarro

Director/s: Luis M. Pla Aragonés i Jordi Mateo

Premi AETI al millor projecte de Màster en Enginyeria Informàtica, dotat amb 600€:

Títol: Xarxes vehiculars: Implementació d'un protocol criptogràfic basat en la identitat

Alumne: Meritxell Jordana Gavieiro

Director/s: Josep M. Miret

Els premis, amb una dotació de 600€ casdascun, es lliuraran personalment en el transcurs del 8è sopar d’Antics Alumnes, PDI i PAS de l’EPS que es realitzarà el proper 3 de maig al Restaurant ABV del Club Tennis Urgell de Lleida.

Ja podeu formalitzar la vostra inscripció al sopar!