Guillem Felis, Pol Gòdia i Lluís Mas, guardonats amb el Premi AETI al Projecte Informàtic 2020-21

El jurat del premi AETI format pel Sr. Josep Ramon Freixanet, representant d'AETI, el Sr. Roger Garray Pascual, representant d'AETI, el Sr. Josep Lluís Lérida, representant de l'EPS i el Sr. Francesc Sebé, representant de l'EPS, reunit el passat 22 d'abril de 2022, ha decidit atorgar el Premi AETI (Associació d'Empreses de Tecnologia i Sistemes d'Informació de Lleida) al Millor Projecte Informàtic 2020-21, als següents treballs:

Premi AETI al millor projecte de Grau en Enginyeria Informàtica, dotat amb 600€:

• Títol: Detecció de malalties en vegetals mitjançant xarxes neuronals
  • Alumne: Guillem Felis de Dios
  • Director/s: Josep Argelich i Marc González

Premi AETI al millor projecte de Doble Grau en Enginyeria Informàtica i ADE, dotat amb 600€:

• Títol: Financial Bankruptcy prediction with the use of artificial intelligence
  • Alumne: Pol Gòdia Solé
  • Director/s: Francisco Javier Sabi i Carlos Ansotegui

Premi AETI al millor projecte de Màster en Enginyeria Informàtica, dotat amb 600€:

• Títol: A new proposal to extend a private cloud to a QoS-aware container-based architecture
  • Alumne: Lluís Mas Ruíz
  • Director/s: Francesc Solsona i Jordi Mateo

Els premis, amb una dotació de 600€ casdascun, es lliuraran personalment en el transcurs del 10è Dinar d’Antics Alumnes, PDI i PAS de l’EPS que es realitzarà el proper 29 d'abril al Restaurant ABV del Club Tennis Urgell de Lleida.

Ja podeu formalitzar la vostra inscripció al sopar!