Matrícula oberta a la Matèria Transversal Alumni UdL 2021-22: Taller: Eines per valorar un contracte de treball i les seves condicions

Hola Enric

Arriba la 3a edició d'un taller de matèria transversal (març 2022) d'interès per a l'estudiantat de l'Escola Politècnica Superior.

Taller: Eines per valorar un contracte de treball i les seves condicions: drets dels treballadors, tipus de contractes, nòmina, tipus d'autònoms, vacances, maternitat, pràctiques, extinció del contracte, atur..)

- Destinat a antics alumnes i estudiantat de la UdL.

- Opció de cursar-lo com a matèria transversal: 1 ECTS

- Professora: Demelsa Mateos Medina (Dret. Experta en relacions laborals a UGT-Catalunya)

- Durada del taller: 7,5 hores

- Dates: 3, 10 i 17 de març

- Horari de les sessions: 16.00 h a 18.30 h

- Lloc de les sessions: Campus de Cappont - Edifici Polivalent

- Matrícula/inscripcions i preus:

• Carnet Alumni UdL> 7,5€
  • Matèria transversal (preus oficials i família nombrosa): prem aquí

- Programa: Drets dels treballadors per adquirir els coneixements per necessaris per valorar les diferents ofertes de treball. Drets laborals que tenen: permisos tan retribuïts com no retribuïts, drets de paternitat/maternitat, jornada laboral, salari,  atur, tipus de contractes i nous elements de la reforma laboral.

Informació i matrícula: https://ja.cat/KN4ge