Visita guiada al Museu Trepat en el marc del 10è dinar d'Alumni, PDI i PAS

Descarregar Pdf

El mateix dia del dinar al matí, com també és tradició, el PDI i el PAS de l'Escola, gaudim d'una sortida o una visita emblemàtica pel nostre entorn. En aquesta ocasió el dia 29 d'abril a les 10:30 h anirem a visitar el Museu Trepat de Tàrrega.

Ens acompanyaran en la visita els professors Glòria Jové i del Ferran Lega, que hi han comissariat l'exposició que hi han fet els estudiants del Grau de Disseny Digital i Tecnologies Creatives que recentment s'ha realitzat en aquest espai (vegeu notícia)

El Museu Trepat és una antiga fàbrica que fou el principal productor de maquinària agrícola del s. XX. Actualment, forma part del Museu de la Tècnica i de la Ciència de Catalunya, i manté intactes les instal·lacions i maquinàries que s'utilitzaven per a la producció. La visita pot ser especialment interessant pel professorat de l'àmbit industrial, ja que possiblement hi trobareu elements que us podrien resultar d'interès per la vostra docència.

Per tal de poder organitzar el desplaçament, us demanem que us inscriviu en aquest formulari abans d'aquest divendres 22 d'abril de 2022.

Recordem que ja us podeu inscriure al dinar i us animem a participar tant de la visita al museu!