3a Jornada BIM-EPS

EPS - Xavier Rodríguez
Inici:
3a Jornada Arquitectura Digital

El dijous 23 de maig, a partir de les 18h, la sala de Graus de l'Escola Politècnica Superior de la UdL acollirà la 3a edició de la Jornada BIM-EPS on es desenvoluparan les següents activitats:

• 18:00 h. Presentació de les novetats de la 6a edició del Programa de Postgrau BIM-UdL
  • 18:30 h. Xerrada Tècnica a càrrec del Sr Ferran Bermejo. Director Tècnic de l’ITEC “Institut de Tecnologia de la Construcció de Catalunya (ITEC): “Qualitat i estructura de la informació en els models BIM -l’estàndard de COB-, i el control digital dels processos de gestió de projectes: Cost, Planificació i certificació en Open BIM"
  • 19:15 h. Xerrada tècnica a càrrec de Joan Folguera. CEO de Invelon Technologies: “Implementació de tecnologia 4.0 (RV i realitat augmentada) en l’entorn BIM”
  • 20:00 h. Presentació de treballs i cloenda del 4t i 5è Curs de Postgrau en disseny i gestió d'entorns BIM-REVIT