Matícula oberta. Taller d'intel·ligència emocional i Mindfulness per al talent personal i professional

• 5a edició.

• Professor: Cesc Jové
  • Sessions: 3
  • Classes: 14, 21  i 28 d'abril
  • Horari: 18 h  a 20 h

• Resum de l’activitat: Conèixer el propi talent ajuda a fonamentar la concreció del projecte personal i professional. El Mindfulness i el treball de la intel·ligència emocional poden esdevenir les eines claus en aquest treball.

• Places: 20

• Preu sense valor ECTS: 15€ (Membres Alumni UdL i estudiants UdL) - 50€ (NO Alumni UdL)
  • Preu amb valor acadèmic (Matèria transversal): 39,53€ - descomptes famílies nombroses
  • Programa:

1. El talent per a l'emprenedoria i l'ocupabilitat. Conèixer el teu talent.
2.  Fonaments de la intel·ligència emocional com a mitjà de la identificació del teu talent personal.
3. Gestionar el conflicte: empatia i capacitat de desenvolupar tasques diverses. Competències.
4 Mindfulness per a l'autoconeixement i autoregulació.
5. Elaborar i presentar el propi projecte professional: autoconeixement i gestió de les emocions