Ja hi ha data per al dinar d'alumni, PDI i PAS 2023!

L'Escola Politècnica Superior organitza des de l'any 2011 una trobada d’antics alumnes, professorat i PAS amb l’objectiu de retrobar-nos amb els seus companys, professors i amics en un ambient distès i de companyonia.

Aquest any la data escollida ha estat el dijous 27 d'abril, coincidint amb la Festa de l'Estudiantat de la UdL i, com l’any passat, s'ha decidit organitzar un DINAR al Restaurant ABV del Club Tennis Urgell de Lleida a partir de les 13.45h

El dinar és un marc perfecte per a la realització d’una sèrie d’activitats relacionades amb l’escola. En concret, en el transcurs del dinar es lliuren el següents premis i reconeixements:

Podeu consultar el menú en aquest enllaç. Aquest cop, les persones que vulguin assistir al dinar han de fer el pagament de 20€ directament al restaurant el mateix dia 27 d'abril. Això no obstant, per tal de poder organitzar la distribució de taules i facilitar l'elecció dels plats principals, necessitem que les persones interessades a assistir al dinar empleneu, abans del dilluns 24 d'abril, el següent FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

En aquest mateix formulari, proposem a tots els companys d’Igualada la possibilitat de poder baixar al dinar en autobús, per tant es important de omplir-ho abans del 24 d’abril per, si s’escau, poder contractar l’autocar.

Us demanem que us apunteu aquesta data a l'agenda, i que animeu als vostres contactes d'Alumni per a que participin en aquest trobada.

Us anirem informant!

Direcció EPS