Nous premis d'Alumni UdL per a projectes empresarials i idees de negoci

Destinats a membres de l'associació, amb patrocini de Banco Santander

L'Associació d'antics alumnes i amics de la Universitat de Lleida, Alumni UdL, convoca uns nous premis per a projectes i idees de negoci dels seus membres, dotats amb un total de 10.000 euros. Amb el patrocini de Banco Santander i la col·laboració de la UdL, els guardons Santander - Alumni UdL a l'Emprenedoria i l'Ocupació dediquen aquesta primera edició a la resiliència en temps de pandèmia. Les candidatures es poden presentar fins al 15 de novembre.

L'associació vol "incentivar i reconèixer els antics alumnes de la Universitat de Lleida que hagin generat idees de negoci i constituït empreses a partir del 14 de març de 2020, en una situació de crisi econòmica i sanitària internacional molt greu i inesperada generada per la COVID-19".

La categoria de millor projecte empresarial, dirigida sobre tot a PIMES, autònoms i microempreses, atorga un premi de 5.000 euros. La categoria d'idees de negoci en preveu un de 1.000€, als que es podran sumar 4.000€ més si, en el termini de sis mesos des de la concessió del premi, els guanyadors acrediten haver acomplert els compromisos fixats pel Jurat.

Les sol·licituds es poden fer per via telemàtica a la web de la Plataforma Santander X - Banco Santander Open Innovation | Premi Alumni UdL: Emprenedoria i Ocupació.